היום התקיים בהר הצופים יום העיון השנתי לנאמני מניעת זיהומים של הדסה עין כרם והר הצופים, בהשתתפות מרשימה ומרגשת של הנאמנים ובנוכחות נציגות הנהלת האחיוּת של הדסה הר הצופים.
היום נפתח בהרצאתו של ד״ר יונתן אוסטר בנושא ניהול סיכוני זיהום במתאר מחלקות חירום.
גאווה גדולה לנאמנים שלנו שהציגו את העשייה המקצועית והחשובה המתקיימת במחלקות:
רחל טייב מהפגייה ה"צ הציגה את פרויקט ״המסע להורדת אלח דם מצנתר מרכזי״.
איתן פיינשטיין דאר ממחלקת עיניים ואשפוז יום ע"כ הציג את "הטמעת נוהל הטיפול בחולה המבודד" .
רנין אבו גוש שנק ממחלקת כלי דם ע"כ הציגה את פעילות מניעת הזיהומים במחלקת החירום.
טארק מסוודה ממחלקת אא״ג ופה ולסת ע"כ הציג את פרויקט ״בטיחות המטופל מתחילה בידיים״ במחלקת פלסטיקה.
לירון שימרון ממלר"ד ה"צ שהציגה הכנסת ערכות ייעודיות במלר"ד
בהמשך שמענו את ד״ר דניאל גרופל בהרצאה מרתקת על הלקחים מהתפרצויות עולמיות - מקורונה, דרך הנטה ואבולה ועד לאתגרים שעוד לפנינו, ואת אריאלה גולוב מלשכת הבריאות שהאירה את עינינו בנושא "ליסטריה - מהצד הסמוי של הצלחת".
תודה לחברות טבע וסולבנטום (לשעבר 3M) על התמיכה ביום העיון, ההרצאות המקצועיות והאירוח הנדיב.
את היום סיימנו בטקס מרגש של הענקת תעודות הערכה לנאמנים מצטיינים - הוקרה לעשייה היומיומית, למחויבות ולמנהיגות המקצועית של מי שפועלים ללא הפסקה למען בטיחות המטופלים ומניעת זיהומים.
תודה לכל המשתתפים, המרצים והנאמנים שהופכים את תחום מניעת הזיהומים לחלק בלתי נפרד מתרבות האיכות והבטיחות.