נגישות
חדשות הדסה - לראשונה בישראל: צנתור לתיקון מום לבבי מולד במקום ניתוח לב פתוח

שיתוף פעולה מיוחד בין מותג האופנה M&H עם המרכז לבריאות לב האישה

מותג האופנה M&H בשיתוף פעולה עם המרכז לבריאות לב האישה מהמרכז הרפואי הדסה בקמפיין מודעות "שימי לב ללב"!

נשים רבות סבורות שמחלות לב פוגעות בעיקר בגברים, אולם הנתונים מוכיחים מציאות אחרת: מחלות לב וכלי דם הן גורם התמותה המוביל בקרב נשים בעולם, כאשר מחלות לבביות מופיעות אצל אחת משתי נשים. מחקרים מוכיחים שנשים אינן ערות לתסמינים ומגיעות באיחור לטיפול רפואי.

מותג האופנה M&H והמרכז לבריאות לב האישה על שם לינדה ג'וי פולין במרכז הרפואי הדסה , יזמו קמפיין פרסומי "שימי לב ללב" שמטרתו להעלות את המודעות ולעודד נשים להכיר ולזהות את התסמינים של אירוע לבבי נשי על מנת לגשת בזמן לקבלת טיפול רפואי מציל חיים.

" אנו שמחים על ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט חשוב ומשמעותי זה שמטרתו לעודד נשים להיות ערות לתסמיני מחלות לבביות. ביחד עם המרכז לבריאות לב האישה בחרנו לקרוא לקמפיין "שימי לב ללב" אשר כשמו כן הוא מבקש לעצור רגע, לשים לב אלייך, לשמור על עצמך, להכיר את התסמינים ולגשת לקבלת טיפול רפואי במידת הצורך." אמרה סמנכ"לית השיווק של חברת H&M רונית ניסני גוטפריד.

"אני מברכת ושמחה על שיתוף הפעולה עם H&M שרואה נושא זה משמעותי וחשוב גם לקהל הלקוחות של המותג. אנו במרכז מחויבות להעלאת המודעות בקרב נשים מכל הגילאים ולהציף את התסמינים של מחלות לבביות. בקמפיין זה המטרה המשותפת והחשובה היא להעביר מידע, לעודד נשים ללכת לקבל עזרה רפואית בזמן ולהציל חיים". אמרה ד"ר דנה צפת מנהלת המרכז לבריאות לב האישה בהדסה.

בקמפיין לוקחות חלק ומשתתפות: מעצבת הפנים והמרצה רונית יודקביץ ,הסופרת והאומנית ליאת לוי קופלמן, הזמרת והיוצרת איגי וקסמן, הדוגמנית ומשפיענית הרשת ג'ני צרוואני וד"ר קטיה אברבוך.

במהלך הסרטון הנשים מספרות בצורה מופשטת על הלב שלנו. מה הוא עובר איתנו במהלך השנים, איך הוא מרגיש וכמה חשוב שנשמור עליו כפי שהוא שומר עלינו, אך הדבר החשוב ביותר הוא להכיר מהם התסמינים של אירוע לבבי אצל נשים:

אי נוחות או לחץ בחזה

כאבים בזרועות ובגב העליון

קוצר או כבדות בנשימה

צרבת חריגה

כאבים בלסת

חולשה כללית.

זיהית אחד או יותר מהתסמינים? לכי למיון איך שאת. כל דקה חשובה.

למידע המלא היכנסי >> לכאן