מטופל יקר,
ברוך בואך למרכז הרפואי הדסה למחלקה לרפואה דחופה.
במהלך השהיה במלר"ד תעבור תהליך קליטה ואבחון על ידי הצוות הרפואי. סדר הטיפול נקבע עפ"י דחיפות רפואית ולא עפ"י זמן ההגעה לחדר המיון. מטופלים במצב קשה יטופלו תחילה.
הצוות המטפל עושה כל שביכולתו על מנת להבטיח לך את הטיפול הרפואי האיכותי, היעיל והמהיר ככל שניתן.
שלבי הטיפול בחדר המיון:
דלפק הקבלה
- רישום וקבלה משרדית קבלת מספר (במיון האמבולטורי ) שעל פיו תקרא הפניה לאזור הטיפול המתאים
מיון ראשוני (טריאז')
- בדיקה ראשונית ע"י אחות קביעת רמת דחיפות רפואית הפניה למתחם מיון אמבולטורי / שוכבים / קשים / ילדים
- קבלת מטופל במיון אמבולטורי / שוכבים / קשים / ילדים
- קבלת המטופל לבדיקות מקדימות, בדיקת רופא וקבלת טיפול רפואי בסיום הטיפול הרפואי בחדר המיון, הרופא יחליט על המשך טיפול במסגרת אשפוז בבית החולים או על שחרור לבית והמשך טיפול בקהילה.
שחרור הביתה
- •קבלת מכתב שחרור מהרופא והסבר מהאחות להמשך טיפול
- •יש לפנות לדלפק קבלת חולים לצורך שחרור אדמיניסטרטיבי עם הגיליון הרפואי
- •את מכתב השחרור, עליך להציג בהקדם לרופא המטפל בקופת חולים, להמשך טיפול ומעקב על פי ההמלצות הרפואיות
אשפוז במחלקה
- •עליך לגשת לדלפק קבלת חולים להסדרת האשפוז
- •תתכן המתנה במלר"ד עד להעברה למחלקה הייעודית (תלוי בפניות המחלקה)
הנחיות להסדרת התשלום עבור הטיפול בחדר המיון >> להנחיות
לשירותך:
- ממכר מזון: מכונות אוטומטיות לממכר מזון ושתיה, ציוד למכשירים סלולריים, מכשיר למשיכת מזומנים (באזור ההמתנה במיון האמבולטורי) . קניון ישפרו צמוד לבניין דוידסון, חנות מילק פתוחה 24/6 בסמוך למודיעין ביה"ח, עגלות קפה שטראוס פזורות ברחבי ביה"ח (עגלת הקפה בניין דוידסון פתוחה 24/6)
- אתר האינטרנט, המרכז הרפואי הדסה: https://www.hadassah.org.il/
- מוקד זימון תורים: 02-5842111 מייל: [email protected]
- פניות הציבור: זכותך לפנות לאחראי על פניות הציבור וזכויות המטופלים במוסד הרפואי בכל הערה, תלונה, שאלה או המלצה. זכותך לקבל ממצאים ומסקנות של בדיקת תלונתך. המשרד פתוח בימים א-ה; בין השעות 08:00-15:00 ונותן מענה לשני בתי החולים של הדסה.
- מיקום: המרכז הרפואי הדסה עין כרם - קומת ביניים (קומה 0)
- טלפון: 02-6777555 פניות בכתב בלבד - דואר: נציבות פניות הציבור, המרכז הרפואי הדסה עין כרם, ת.ד 12000 ירושלים. מיקוד: 9112001 פקס: 02-6778665
- יש לציין את נושא הפנייה בראש המכתב, בצירוף פרטים מלאים של הפונה ומס' טלפון לחזרה.
- במקרים דחופים בלבד: במשמרות ערב ולילה,
- בשבת ובחג - הפנייה לנציב פניות הציבור תיעשה
- באמצעות האחות הכללית.
- יד שרה: בניין מרכזי קומה 2-, שעות פעילות א'-ה' בין השעות 10:30-14:00, טלפון: 02-6776260
- מחלקת בקרת חובות: ימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00, טלפון: 02-6778855
- ניתן לשלוח התחייבות כספית לפקס: 02-6778870
אנו שמחים לטפל בך ומבקשים את שיתוף הפעולה שלך ואת סבלנותך על מנת שנוכל להעניק לך את הטיפול הטוב ביותר
רפואה שלמה.