נגישות

הארגון הרפואי הדסה חרט על דגלו חתירה למצוינות בעזרת טיפול רפואי מסור ומתקדם, העולה בקנה אחד עם עקרונות ההומניזם, תוך שימת דגש על מתן שירות מקצועי, מסור, אדיב ויעיל.

שימת הדגש בארגון על מתן שירות הולם ודומיננטי, השם לנגד עיניו את צורכי מטופליו וכלל הבאים בשעריו, מחייבת תשתית אנושית ומקצועית שתוביל ותטפח את הקשר עם הלקוח והציבור.

על מנת לתת מענה לצרכים רחבים אלו, הקמנו בהדסה את היחידה לפניות הציבור.

אם ברצונכם לפנות בדברי תודה, הערכה או תלונה בנוגע לשירות או לטיפול הניתן לכם במרכז הרפואי הדסה, תוכלו לפנות ללשכה לפניות הציבור

לפניות בנושאים אחרים:

לפנייה לקבלת מסמכים יש להיכנס לטופס רשומות רפואיות 

לפנייה לזימון תור יש להיכנס לטופס זימון תור

דרכי הפנייה לנציב פניות הציבור במרכז הרפואי הדסה:

זכותך לפנות לאחראי על פניות הציבור וזכויות המטופלים במוסד הרפואי בכל הערה, תלונה, שאלה או המלצה. זכותך לקבל ממצאים ומסקנות של בדיקת תלונתך.

המשרד פתוח בימים א-ה; בין השעות 08:00-15:00 ונותן מענה לשני בתי החולים של הדסה.

מיקום: המרכז הרפואי הדסה עין כרם - קומת ביניים (קומה 0)

טלפון: 02-6777555

פניות בכתב בלבד:

דואר: נציבות פניות הציבור, המרכז הרפואי הדסה עין כרם, ת.ד 12000 ירושלים.

מיקוד: 9112001

פקס: 02-6778665

פניה דרך אתר הדסה: https://hadassah.health/

יש לציין את נושא הפנייה בראש המכתב, בצירוף פרטים מלאים של הפונה ומס' טלפון לחזרה.

במקרים דחופים בלבד: במשמרות ערב ולילה,

בשבת ובחג - הפנייה לנציב פניות הציבור תיעשה

באמצעות האחות הכללית.